Carta de Marisa Carrió al Monestir de les Avellanes


Marisa Carrió, destacada pintora, ens va visitar aquest passat cap de setmana. El seu encontre amb el Monestir de les Avellanes i el paisatge que l’envolta li ha causat tantes bones sensacions que ens ha escrit la següent lletra:

Benvolguts,

Acabo d’arribar a  Barcelona i escric per donar-vos les gràcies. Hem estat de meravella al monestir. Ens ha encantat.

Jo, he de dir la veritat, no m’esperava un paisatge tan i tan preciós! He quedat embadalida amb la llum, el Montsec, i la suavitat dels paisatges. De debò.

Us agraeixo moltíssim que em diguéssiu, una vegada i un altra, que pugés, que m’agradaria. I tant com m’ha agradat!

Segur que tornaré. I podeu estar ben segurs que en faré bona propaganda!

Petons i abraçades,

Marisa

Llum i suavitat dels paisatges del Monestir de les Avellanes en temps de tardor

Deixa un comentari

