El Servei de Biblioteca i Arxiu del Monestir de les Avellanes us convida a la presentació de les guies “Itineraris pels voltants del Monestir de les Avellanes”.
L’acte tindrà lloc dissabte 23 d’abril Diada de Sant Jordi, les 12:00 h., a la Biblioteca del Monestir a càrrec de l’autor de la reedició Manel Esteban i del director del monestir Robert Porta.
Les guies són una aportació que els germans del Monestir de les Avellanes han fet al territori del Montsec, amb l’objectiu que el visitant del monestir conegui el patrimoni cultural i natural de la nostra comarca. Contenen informació de més de 50 rutes i punts d’interès, molts d’ells desconeguts o poc visitats. L’objectiu és donar facilitats a tothom que visiti la nostra comarca i donar a conèixer la riquesa cultural i natural dels pobles del Montsec.