Del 18 al 27 d’octubre, el gimnàs Trèvol de Lleida acull l’Open Monestir de les Avellanes de pàdel, dins del torneig Circuit Adeslas Pàdel.
El Circuit Adeslas de pàdel consta de tres proves Open i un Màster final, el que fa que els participants tinguin l’opció d’acabar disputant quatre proves de bon nivell on, a més, hi haurà un bon grapat de premis per als participants. Tots esl que participeu a l’Open Monestir de les Avellanes tindreu, entre altres, un lot degustació (mel i oli d’oliva) gentilesa del Monestir de les Avellanes. A més, al final de tota la competició també hi participem amb 3 premis: 1 lot de vins del Monestir de les Avellanes, 1 Xec de Regal amb dinar al Restaurant del Monestir per a dues persones i 1 xec regal amb una nit d’allotjament a l’hostatgeria del Monestir de les Avellanes per a dues persones.
La tercera de les proves, l’Open Monestir de les Avellanes, tindrà lloc entre el 18 i el 27 d’octubre. l el Màster Final Adeslas, que clourà el circuit, del 22 al 24 de novembre.
Els participants, com cada any, optaran a premis de gran interès per als participants, entre els que hi haurà pales i paleters per aquells que prenguin part en els 2 opens, a més dels lògics guardons i obsèquis per als vencedors i vencedores finals.